TV TOM - YEAH IT'S NICE MIX



Tv Tom dał się poznać w ostatnich miesiącach jako obiecujący producent i remikser. Cykl rapowych vocal mixów zaskoczył i zebrał bardzo ciepłe opinie. To jednak tylko ułamek muzycznych zainteresowań Tomka. Powiedzieć że wyznacza je oś Detroit - Chicago - Kolonia - Berlin, to też za mało. Tomek jest muzycznym erudytą, wyrobionym intelektualnie słuchaczem, który równie ostrożnie podchodzi do wszystkich szumnie zapowiadanych nowości, co chętnie przeszukuje muzyczne archiwa. Taki jest też jego miks. Zaufajcie jego subiektywnym wyborom i dajcie się porwać tej niespełna dwudziestominutowej, ale jakże urzekającej, muzycznej opowieści.

Krótki odautorski komentarz:

"Pomysłów na set dla Yeah It's Nice miałem na prawdę mnóstwo, lecz byłem pewny, że za punkt odniesienia będę chciał obrać przede wszystkim twórców, którzy w mniejszym czy też większym stopniu wywarli na mnie wpływ i tych, których poczynania dosyć skrupulatnie swego czasu śledziłem.Ostatecznie w ramach niewielkiego mixatape'u zdecydowałem sie zawrzeć, w większości rzeczy starsze, w mojej opinii wytrzymujące próbę czasu, i te które znakomicie sprawdzają się w konfrontacji z pozornie nowymi muzycznymi zjawiskami."


T V   T O M   -   Y E A H   I T ' S   N I C E   M I X


1. Kit Clayton - Material Problems
2. Savas Ysatis - Select
3. Larry Heard Presents Mr. White - The Sun Can't Compare
4. Michael Mayer - Privat
5. Kikumoto Allstars - Sagittarius
6. Julio Bashmore - Jack got Macked
7. Jürgen Paape - Ausklang (Burger/Voigt Remix)

http://www.myspace.com/pocketponey
http://soundcloud.com/television_tom


Pozdrawiamy,
Yeah It's Nice