STADTKIND - YEAH IT'S NICE MIX



Ufff... zmieściłem się jeszcze w tym roku!

Zapowiadać samego siebie to nie najłatwiejsze i trochę niewdzięczne zadanie. Nie będę się przedstawiał. Kto czyta tego bloga, The Other People Place, czy Slam Dunked, ten wie z kim ma do czynienia. Napiszę jedynie kilka słów o autorskim secie, który przygotowałem na grudzień dla Yeah It's Nice.

Miks nie powstał według jakiegoś określonego klucza. Punktem wyjściowym stał się remix "You got the love" Florence + The Machine zrobiony przez The XX, który moim zdaniem jest jednym z najlepszych utworów tego roku. Mimo iż pełno go wszędzie, uznałem jednak, że nie będzie grzechem umieścić go również w swoim secie. A więc zaczynając od tego numeru, krok po kroku kojarzyłem ze sobą różne kawałki, które w ostatnim czasie zabiły mi ćwieka w głowie. Okazało się, że wyszedł z tego całkiem intrygujący zestaw. Nie ma tu wypełniaczy. Jest swoisty etno posmak, zrównoważony jednak dużym naciskiem na melodię i wokale.

Na razie nie będę publikował tracklisty, by nikt się przedwcześnie nie sugerował, co się dzieje przez 40 minut trwania tego miksu. Uzupełnię ją za jakiś czas. Jeśli ktoś jednak będzie ciekawy, jaki kawałek leci w danym momencie, niech do mnie pisze. Jeśli więc jesteście ciekawie co dobrego wysmażyłem, to chwytajcie linka i ściągajcie.


S T A D T K I N D   -   Y E A H   I T ' S   N I C E   M I X


1. Florence + The Machine - You Got The Love (The XX remix)
2. Adam Port & Gigi - Enoralehu (Club Mix)
3. Nicone and Sascha Braemer - Nur Mal Kurz (Philip Bader Remix) (Renaissance Man International Edit)
4. Drop The Lime - Set Me Free (Zombie Disco Squad Remix)
5. Drop The Lime - Devil's Eyes (Classixx's B-live Mix)
6. Boy 8-Bit – Baltic Pine
7. Empire of the Sun - Walking On a Dream (Bowski Remix)
8. Band Of Horses - The Funeral (Buckmaster Remix)
9. Passion Pit - Little Secrets (Jack Beats Remix)
10 .Wes - Alane (Raziek Remix)
11. Myd - Train to Bamako (Canblaster Remix)
12. Jack Splash feat. Missy Elliott and Jazmine Sullivan - I Could Have Loved You (Sinden Remix)


Pzdr.
Stadtkind